Wanneer besluit u een driewieler te nemen? In de meeste gevallen komt het voort uit ongemak en een onveilig gevoel. Dit komt dan weer uit instabiliteit, wat trager reageren en verminderde kracht in de ledematen. Om dit op te vangen is een driewieler een uitstekende optie. Vooral met trapondersteuning, zodat u ook nog fijne afstanden kunt fietsen. Helaas zijn driewielers niet goedkoop. Gelukkig is er Tworby. Het is geen gratis oplossing, maar het maakt een driewieler een stuk goedkoper. Met Tworby kun je een driewieler maken van een gewone fiets. Dit kost een fractie van de normale driewieler aankoopprijs. Zo bespaar je flink en kun je toch gebruik maken van de gemakken van een driewieler.
Je kunt er voor kiezen om een gewone fiets om te bouwen naar driewieler. Zo kan jouw stalen ros gerust nog een paar jaar door. Maar ook als je een gewone elektrische fiets hebt, kan die in 99% van de gevallen omgebouwd worden tot driewieler. Zo heeft u toch een driewieler met trapondersteuning, maar niet de kosten van een elektrische driewieler. Dit geld voor alle elektrische fietsten met een voor- of middenmotor.
Opzoek naar een driewieler voor volwassenen, maar u wilt niet te veel geld uitgeven? Met de Tworby fiets module bouwen wij uw fiets om tot driewieler. Dit tegen een fractie van de kosten van een nieuwe driewieler. De driewieler voor volwassenen prijs is hoog te noemen. Maar met de Tworby kun u uw gewone tweewieler ombouwen naar een (elektrische) driewieler. De omgebouwde fiets zorgt voor de stabiliteit die jij nodig hebt.
De Tworby past op een groot gedeelte van alle normale fietsen. Zo zijn fietsen met 7 en 8 versnellingen om te bouwen. Fietsen met 28” wielen. Alle frame maten tussen 49 en 61 cm. En alle fietsen met geen, een midden- en voormotor.
De Tworby wordt uitsluitend gemonteerd door een van de aangesloten dealers die door heel Nederland zijn gevestigd. Zij installeren de fietsmodule en u kunt er weer jaren tegen. Geen dealer bij u in de buurt? Neem dan contact met ons op. Samen gaan wij opzoek naar een oplossing.